تحقیق مکان های دیدنی مالزی

دسته بندي : علوم انسانی » جغرافیا

بخشی از متن تحقیق:

 بلندیهای گنتینگ        Genting Highlands
 
مجموعه تفریحی ، سیاحتی بلندیهای گنتینگ بر فراز یکی از قلل رشته کوههای تی تی وانگسا در ارتفاع 1800 متری از سطح دریا احداث شده و با شهر کوالالامپور 45 دقیقه فاصله دارد.خنکی و طراوت هوای کوهستان و امکانات مناسبی نظیر هتل های مجهز ، شهربازی ، زمین گلف ، تله کابین و رستورانهای متنوع و برگزاری کنسرت های موسیقی ، نمایش ها و شعبده بازی ، گنتینگ را به یکی از پرطرفدارترین مناطق توریستی در سراسر مالزی و حتی آسیای جنوب شرقی در آورده است ، تنها در سال گذشته میلادی (2007) بیش از 19 میلیون نفر از این مجموعه بازدید نموده اند.
هتل های این مجموعه جمعا بیش از 10000 اطاق داشته و جالب است بدانید بزرگترین هتل دنیا با 6188 اطاق در گنتینگ ساخته شده است .

برای رسیدن به گنتینگ :
مستقیما با اتوبوس از ترمینال Pudu Raya
با Star LRT تا ایستگاه  Titiwangsa   و از آنجا با اتوبوس
برای رسیدن به قله میتوان مسافتی از راه را بوسیله تله کابین مجموعه که 3.38 کیلومتر امتداد دارد طی کرد و در طول مسیر 11 دقیقه ای آن مناظر زیبا و دست نخورده جنگلهای باران خیز استوایی انواع گونهای گیاهی ، حیوانی و پرندگان کمیاب را نظاره کرد.

بلندیهای کامرون Cameron Highland
 
این منطقه کوهستانی با ارتفاع در حدود 1500 متر بالاتر از سطح دریا بزرگترین تفریحگاه کوهستانی کشور است که تنها 4 ساعت از شهر کوالالامپور فاصله دارد این منطقه با هکتارها وسعت و داشتن کشتزارهای چای ، باغچه های پلکانی گل ،  شکوفه های رنگارنگ ، باغهای میوه و مزارع سبزیجات ، گردشگرانی را که به روستاهای اطراف شهر علاقه مند هستند شیفته خود خواهد ساخت ، شما در این مکان انتظار هوایی خنک و محیطی پر از آرامش را خواهید داشت ، گردشگران می توانند از کارخانه های چای و مراحل فرآوری برگهای جای دیدن نمایند و یا به دیدن مزارع توت فرنگی رفته و میوه های تازه و آبدار خریداری نمایند ، اقامت در ویلاها و کلبه های ییلاقی این منطقه که یادآور دوره استعمار انگلیس ها است نیز منحصر به فرد می باشد.
آدرس : Cameron Highlands, Pahang

برجهای دوقلوی پتروناس   Petronas Twin Towers
 
برجهای پتروناس با ارتفاع 452 متر بلندترین برجهای دوقلوی دنیا هستند ، این دو برج با معماری اسلامی مدرن خود یکی از زیباترین سازه های عصر حاضر به شمار می روند و هر کدام دارای 88 طبقه بوده که توسط دو پل دو طبقه ای در میان آنها در طبقه 41 و 42 به هم متصل شده اند. پارک و مرکز خرید SURIA KLCC در پائین این دو برج ، از مکانهای دیدنی و پرطرفدار می باشند.
آدرس :  Jalan Ampang , KLCC
ساعات بازدید از برجهای دو قلو : 9 صبح تا 5 بعدازظهر .
برای بازدید قبل از ساعت 10 صبح باید به محل مراجعه و ثبت نام نموده و بلیط دریافت نمایید. به علت محدود بودن ظرفیت پذیرش در هر روز بهتر است اول وقت مراجعه نمائید( ضمنا بلیط مجانی می باشد).
روزهای دوشنبه تعطیل است .
تلفن : 03 – 23318080
www.petronastwintowers.com.my
برای رسیدن به آنجا از ترن Putra LRT استفاده کنید.

پارک پروانه ها :   Butterfly Park
 
این پارک سرپوشیده دارای بیش از 6 هزار پروانه ، شامل یکصد و بیست گونه مختلف در اندازه ها ، رنگها و اشکال متنوع می باشد ، بازدید کنندگان می توانند با قدم زدن در این پارک زیبای پرگل و گیاه از نزدیک با تماشای این پروانه های زیبا ، اوقات خوشی را بگذرانند.
ای پارک شامل دو قسمت دیگر نیز می باشد ، یکی برای پرورش انواع پروانه ها و دیگری دارای یک موزه برای به نمایش گذاشتن گونه های متنوعی از حشرات که به نوبه خود دیدنی و آموزنده است .
آدرس : Lake Garden , Kuala Lumpur
ساعات بازدید : همه روزه 9 صبح تا 6 بعدازظهر
تلفن : 26934799  03
برای رسیدن به آنجا تاکسی بهترین انتخاب است .

پارک آهو:     Deer Park
 
این پارک سرسبز مساحتی به وسعت 2 کیلومتر مربع را با درختان سایه گستر، جویبارهای باریک و برکه های زیبا در برگرفته است در گوشه کنار این پارک می توانید آهوان خالدار هلندی و دیگر حیوانات رام را دیده و به آنها غذا بدهید.
آدرس : KL Lake Garden
ساعات بازدید : از 9 صبح تا 6 بعدازظهر هرروز هفته
تلفن : 03-26932875
برای رسیدن به آنجا تاکسی بهترین انتخاب است ....


این تحقیق با فرمت word قابل ویرایش در اختیار شما قرار می‌گیرد.
تعداد صفحات تحقیق: 32

دسته بندی: علوم انسانی » جغرافیا

تعداد مشاهده: 4217 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 32

حجم فایل:26 کیلوبایت

 قیمت: 42,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 32 صفحه، قابل ویرایش.