تحقیق شرکت پارت پلاستیک خراسان

دسته بندي : علوم انسانی » حسابداری
دانلود تحقیق شرکت پارت پلاستیک خراسان، 
در قالب word قابل ویرایش و در 48 صفحه.

توضیحات:
تاريخچه 
صنعت خودرو با توجه به گستردگي و تنوع پروسه هاي توليدي و مواد مصرفي آن همواره به عنوان موتور محرك رشد و توسعه صنايع مطرح بوده است. همچنين تكنولوژي صنايع لاستيك و پلاستيك و شاخه هاي مرتبط، همگام با صنعت خودرو در حال رشد و توسعه مي باشد. امروزه اكثر خودرو سازان دنيا باكهاي پلاستيكي را جايگزين باكهاي فلزي نموده اند و بكارگيري اين تكنولوژي موجب افزايش ضريب ايمني، كاهش قيمتها و توجه به نياز مصرف كنندگان گرديده است. با افزايش توليد خودرو و برنامه هاي آتي مرتبط با اين امر، نياز به سرمايه گذاري بيشتر در اين خصوص و ايجاد واحدهاي جديد در زمينه توليد قطعات خودرو امري ضروري به نظر         مي رسيد. با عنايت به موارد ذكر شده، اين شركت به مديريت آقاي محمد رفيقيان براي اولين تجربه اقدام به توليد قطعات خودرو (مجموعه باك بنزين) كرده است كه خلاصه اي از فعاليت مديريت به شرح زير مي باشد:
1- تأسيس شركت ايران شرق در سال 1359 با هدف توليد لوازم خانگي نفت سوز در كيلومتر 2 جاده مشهد- نيشابور با تعداد 60 نفر كارگر، كه در حال حاضر با توليد پانصد هزار دستگاه لوازم خانگي گازسوز و 800 نفر كارگر، در رده موفق ترين كارخانجات هم رديف خود قرار دارد كه تا سال 1380 مدير عامل شركت بوده و در حال حاضر از سهامداران عمده آن مي باشد.
مقدمه
معرفي قطعه
باك بنزين به شماره فني YG20254341 و گلويي به شماره فني 9610526380 در خودروهاي پژو 405 ، سمند و پژو پارس مورد استفاده قرار مي گيرد. جنس اكثر قطعات باك و گلويي گريدي از پليمر سنگين HDPE است. گنجايش اين باك حدود 73 ليتر مي باشد كه داراي مزاياي عمده اي نسبت به نمونه هاي فلزي است. اجزاء تشكيل دهنده باك و گلويي عبارتند از:
و...
دسته بندی: علوم انسانی » حسابداری

تعداد مشاهده: 2866 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 48

حجم فایل:2,426 کیلوبایت

 قیمت: 32,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    نوع فایل:word
    سایز:1.44 MB
    تعداد صفحه:48