تحقیق شركت سهامي نخ ريسي و نساجي خسروي خراسان

دسته بندي : علوم انسانی » حسابداری
دانلود تحقیق شركت سهامي نخ ريسي و نساجي خسروي خراسان، 
در قالب word قابل ویرایش و در 60 صفحه.

توضیحات:
مقدمه
شركت سهامي نخريسي و نساجي خسروي خراسان به عنوان يكي از واحدهاي توليدي قديمي خراسان محسوب مي گردد. اين شركت در سال 1313 در شهر مقدس مشهد تأسيس و با 6 ميليون ريال سرمايه و ظرفيت 10120 دوك كار توليدي آن آغاز شد. از بدو تأسيس تاكنون همواره آستان قدس رضوي به عنوان يكي از سهامداران مهم شركت مطرح بوده است. به طوري كه سهم آن از 17 درصد از زمان تأسيس به 38/66 درصد كنوني رسيده است.
ديگر سهامداران شركت: سازمان گسترش مالكيت، شركت سرمايه گذاري ملي ايران و نيز سهامداران آزاد به ترتيب با 01، 21، 83/10، 78/1 درصد مي باشند با پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي بررسي هاي جدي نسبت به برنامه ريزي، بازسازي و توسعه كارخانه توسط مديريت وقت به عمل آمد و طرح هايي جهت اجرا در محل كارخانه مشهد تهيه گرديد كه در اولين اقدام ماشين آلاتي در سال هاي 1361، 63 و 65 خريداري و آخرين آن ها در سال 1367 در خط توليد و پس از دو پروژه در رابطه با مدنيزه ماشين آلات ريسندگي كارخانه و نيز طرح احداث يك واحد ريسندگي مدرن در شهرستان نيشابور با ظرفيت توليد 12 تن مورد ارزيابي قرار گرفت. بر اين اساس موافقت اصولي پروژه نساجي نيشابور از مهرماه سال 1364 توسط اداره كل صنايع استان خراسان جهت احداث يك واحد كامل (ريسندگي، بافندگي، رنگرزي) با ظرفيت اسمي 12 ميليون متر انواع پارچه و اشتغال زايي 500 نفر صادر كه متعاقب آن كارهاي زيربنايي بر روي زميني به وسعت 400 هزار متر مربع واقع در كيلومتر 17 جاده نيشابور به مشهد در ابتداي جاده خرو (موقعيت ضلي) آغاز و با پيگيري هاي همه جانبه در سال 1357 زمين مذكور از منابع طبيعي خريداري و سند آن به نام كارخانه صادر گرديد. 
دفتر توليد:
يكي از دفاتر اصلي و مهم در هر كارخانه اي دفتر توليد كارخانه مي باشد كه در كارخانه هاي نساجي اين دفتر داراي اهميت بالايي مي باشد. يكي از وظايف دفتر توليد نظارت بر توليد مي باشد.
و...

دسته بندی: علوم انسانی » حسابداری

تعداد مشاهده: 2883 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 60

حجم فایل:44 کیلوبایت

 قیمت: 48,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    نوع فایل:word
    سایز:44.7 KB
    تعداد صفحه:60