پاورپوینت تدوین استراتژی شرکت فنرسازی خاور

دسته بندي : مهندسی » مهندسی صنایع
دانلود پاورپوینت با موضوع تدوین استراتژی شرکت فنرسازی خاور ،
در قالب ppt و در 16 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
تاریخچه شرکت:
شرکت فنرسازی خاور سهامی عام در سال 1356 به منظور ساخت انواع فنر تخت و لایه یدکی کامیونهای سبک و سنگین با ظرفیت سالیانه 6000 تن تاسیس و آغاز به کار کرد. کارخانه این شرکت در زمینی به مساحت 78000 مترمربع احداث و دارای 32000 مترمربع سالن های سوله و ساختمان های اداری در شهر صنعتی ساوه واقع میباشد.
هم اکنون محصولات این شرکت، تامین کننده بخش عمده ای از نیازهای کارخانجات خودروسازی از قبیل ایران خودرو دیزل و سایپا دیزل(برای انواع
    کامیونهای سبک و سنگین) و ایران خودرو و سایپا(برای انواع خودروهای سبک سواری)، شرکت شهاب خودرو(انواع اتوبوسهای شهری و بین شهری) و گروه بهمن(انواع خودروهای باری سبک ونیمه سبک) بوده و در صنایع ریلی تامین کننده بخشی از قطعات راه آهن جمهوری اسلامی ایران و خطوط مترو می باشد. همچنین بخش عمده ای از نیازهای بازار لوازم یدکی انواع کامیون و سایر خودروهای داخلی و خارجی را تامین می نماید.

چشم انداز((vision :
شرکت در 15سال آینده توانایی در هم شکستن فضای رقابتی موجود جهانی را داشته و جزء شرکت برتر خاورمیانه و 10 شرکت برتر در بعد جهانی در جهت افزایش اثربخشها و با هدف بهبود مستمر جهت رضایت ذی نفعان سازمان و محیط زیست.
و . . .
دسته بندی: مهندسی » مهندسی صنایع

تعداد مشاهده: 2960 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 16

حجم فایل:1,433 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب ppt و در 16 اسلاید، قابل ویرایش.