پاورپوینت سانتیاگو کالاتراوا

دسته بندي : مهندسی » مهندسی معماری
توضیحات:
دانلود پاورپوینت با موضوع سانتیاگو کالاتراوا،
در قالب ppt و در 31 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
سانتیاگو کالاتراوا معمار , هنرمند و مهندس اسپانیایی در 28 جولای 1951 در والنسیا اسپانیا بدنیا آمد . او دوره ابتدایی و متوسطه را در والنسیا گذراند. از هشت سالگی در مدرسه هنر نیز تحصیل می کرد جایی که او اصول طراحی و نقاشی را آموخت . او از دانشگاه تکنیک و معماری والنسیا مدرک معماری خود را دریافت کرد . سپس مدرک فوق لیسانس در شهرسازی خود را از همان دانشگاه دریافت کرد . سپس از دانشگاه زوریخ در سال 1975 مدرک فوق لیسانس در مهندسی عمران را گرفت . سپس در سال 1979 مدرک دکترای خود را نیز دریافت کرد و در همان حین با همسر خود که دانشجوی رشته حقوق در زوریخ بود ازدواج کردکه او نخستین دفتر خود را افتتاح کرد.
در ابتدای شروع به کار حرفه ای او کارهای ساده ای از قبیل طراحی سقف برای یک کتابخانه و یک تراس برای یک ساختمان مسکونی را انجام داد .

تمام طراحی های او ابتدا با فکری هنرمندانه بصورت فرم های هنری ترسیم شده اند که در عین حال شامل تفکری مهندسی نیز بوده اند.
و . . .


توجه: چيزی که اين فایل را با بقیه فایل ها متمايز کرده است قابل ویرایش بودن و و آماده پرينت و ارائه بودن آن می باشد تا خريدار از خريد خود کاملا راضی باشد.
دسته بندی: مهندسی » مهندسی معماری

تعداد مشاهده: 3569 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 31

حجم فایل:2,130 کیلوبایت

 قیمت: 50,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب ppt و در 31 اسلاید، قابل ویرایش.