تحقیق مفهوم مرگ و برداشت از سوگ در بزرگسالان مبتلا به disabilitiesjir فکری

دسته بندي : علوم پزشکی » پزشکی
دانلود تحقیق با موضوع مفهوم مرگ و برداشت از سوگ در بزرگسالان مبتلا به disabilitiesjir فکری،
با فرمت word و در 43 صفحه، قابل ویرایش.

قسمتی از این تحقیق :
انتزاعی
سوگ سابقه و هدف به صورت بالقوه یک اختلال و ناراحتی عاطفی. برای افراد با ناتوانی هوشی (ID)، تحت ¬ محدود از مفهوم مرگ ایستاده ممکن است این پریشانی را تشدید کند.هدف از مطالعه حاضر به منظور بررسی چگونگی درک افراد با ID و توضیح مرگ و حس زندگی را بدون فوت.
روش سی و چهار نفر با ID درون ¬ مشاهده شده با استفاده از عکس های شرح داری ساده توصیف حوادث مرتبط با مرگ. شرکت کنندگان در مورد علل مرگ، وضعیت بدن را پس از مرگ خواسته شد و اینکه آیا همه چیزهای زنده می میرند. علاوه بر این، پر ¬ ticipants در مورد واکنش به مرگ و نظرات خود را در پشتیبانی پس از سوگ خواسته شد. نمایش نتایج: از نزدیک به یک چهارم از شرکت کنندگان به یک درک کامل و بیش از دو سوم درک بخشی از مفهوم مرگ است. کام مرگ ¬ اخذ مثبت با توانایی شناختی و عملکرد تطبیقی داشت. در حالی که علت مرگ عمدتا با بیماری و سن همراه بود، شرکت کنندگان مرگ به عنوان نهایی را مشاهده و قابل درک است که همه چیزهای زنده می میرند.نقش اعتقادات مذهبی نیز وجود داشت برای بسیاری از شرکت کنندگان مهم باشد.
نتیجه گیری از یافته های قبلی که نشان می دهد مردم با ID تنها درک ناقص از مفهوم مرگ را ترک آنها را به افکار واقعی نادرست آسیب پذیر است.پژوهش نشان دهنده دامنه های قابل توجهی برای ساخت حس مرگ با استفاده از مضامین دینی و معنوی و بر نیاز به افراد آموزش توضیحات زیستی ¬ منطقی از چرخه زندگی است. همچنین نتایج برخی از بینش به دیدگاه های افراد ALS ¬ با ID برای سرپرستان درگیر در سوگ پشتیبانی ارائه می کنند.
کلمات کلیدی سوگ، مفهوم مرگ، معلولیت فکری
دسته بندی: علوم پزشکی » پزشکی

تعداد مشاهده: 553 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: Word

تعداد صفحات: 43

حجم فایل:161 کیلوبایت

 قیمت: 60,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 43 صفحه، قابل ویرایش.