تحقیق خانه های گرم با رنگ های گرم

دسته بندي : علوم انسانی » روان شناسی

بخشی از متن تحقیق:

زرد، نارنجی، قرمز و هلویی، به این رنگها می گویند رنگهای گرم، رنگهای گرم محیط را دلنشین و جذاب می کنند و حسی از صمیمت و دوستی را به اطراف و اطرافیان انتقال می دهند. با استفاده از این رنگها می توانید فضا را غیر رسمی، دنج و خوشایند کنید، بهتر است از این رنگها در اتاق نشیمن، اتاق غذا خوری و محلی که برای دور هم جمع شدن در نظر گرفته اید، استفاده کنید.
رنگهای گرم در اتاق های شمالی هم خوب جواب می دهند. مطالعات نشان داده است آنهایی که در مناطق سردسیر و کوهستانی زندگی می کنند، میانه شان با رنگهای گرم بهتر است. واقعیت این است که القای حس گرما از این رنگها، بسیار زیاد و کاملا ملموس است.
آدم های با نشاط و خوش روحیه هم از طرفداران رنگهای گرم هستند. این قبیل آدم ها حتی اگر در محیطی قرار بگیرند که رنگهایش سرد و یخ باشد، باز هم با اضافه کردن دکوری با رنگهای گرم و تند، محیط را با روحیه خودشان تطبیق می دهند.
رنگهای سرد و دیوارهایی که دور می شوند
رنگهای سرد به رنگهای مونث معروفند. این رنگها، احساس ؟؟؟؟ و بزرگی را القا می کنند، سبز، آبی، بنفش روشن، کبود و خاکستری روشن در زمره رنگهای سرد قرار می گیرند و قادرند حس تازگی و هیجان را به محیط انتقال دهند.
این رنگها همچنین قادرند محیط های کوچک و بسته را بزرگتر از حد و اندازه واقعی نشان بدهند و به همین دلیل، به این رنگها می گویند رنگهای پس رونده، وقتی رنگهای پس رونده بر روی دیوارها می نشینند، این حس به بیننده منتقل می شود که انگار دیوارها دارند از هم دور می شوند. با رنگهای سردی که ته رنگ خاکستری دارند، می توانید آرامش را به محیط تزریق کنید. اتاق های کوچک و شلوغ را هم بهتر است با این رنگها رنگ آمیزی کنید تا هم بزرگ تر به نظر برسند، هم حس آرامش به محیط القا شود. از این رنگها همچنین می توانید در آشپزخانه هایی که در شرق خانه واقع شده اند و نیز در ایوان ها استفاده کنید. رنگهای سرد در قسمت آفتاب گیر خانه هم خوب جواب می دهند. همچنین در حمام، ترکیبی از رنگهای سرد، مناسب به نظر می رسد....

این تحقیق با فرمت word قابل ویرایش در اختیار شما قرار می‌گیرد.
تعداد صفحات تحقیق: 19




دسته بندی: علوم انسانی » روان شناسی

تعداد مشاهده: 3221 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 19

حجم فایل:16 کیلوبایت

 قیمت: 26,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 19 صفحه، قابل ویرایش.